tirsdag den 19. juni 2012

spiderman

I forgårs havde min knægt scoret sig et nøgle garn ude hos sin farmor.Ii går blev det som omsat til en gang kombineret spiderman spind / fælde som jeg skulle fanges i. Det endte dog med at han selv blev mere viklet ind :-)

Som tigligere vist så hygger den almindelig timian sig gevaldigt i stensætningerne. Men nu er de smalbladet også godt på vej. De er blevet rigtig store, så det bliver helt fantastisk når de alle står med blomster.

Der er også blevet flyttet rundt på de krybende benved som jeg havde stående på de to skråninger. De er nu fjernet fra selve skråningerne, og samlet (meget tæt) ude foran

Det betyder at jeg nu har to skråninger, som jeg skal have kastet mig over. Det svinger noget frem og tilbage hvad jeg vil gøre ved dem. Min kone mener at vi skal lave et stenbedsprojekt med krydderurter som Camilla Plum vist i søndags (den er jeg med på, bare ikke på hele arealet). Der skal også laves plads til en røvfuld lavendeller, samt nogen store stålbuer med slyngplanter. Jeg er ikke helt sikker på at det bliver færdigt i år :-)

Men der også stadig gang i betonkrukke produktionen :-)
mvh
Lars


2 kommentarer:

  1. Jeg har 3 store lyserøde lavenler du kan få, hvis du gerne vil have lidt med fylde fra starten?

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Tanja,

      Hvad er der med dig og de lyserøde lavendeller? Men jeg vil gerne have dem. Vi ses, og god tur på lørdag, hører i skal tidligt af sted :-)

      Slet