torsdag den 19. juli 2012

Det nye flip

Det er måske ikke helt forkert, når min gamle far en gang imellem kalder mig for Fred Flintstone. Nu er jeg så røget på endnu et sten flip, nemlig stenhugning. Det her er så mit første forsøg, og jeg er egentlig ganske tilfreds med resultatet.

Så nu vil jeg ud i stenbunken og se om jeg kan finde en større sten at gå i krig med (mon ikke der er et par stykker :-)))

Jeg har haft travlt med støbe krukker det sidste stykke tid, så der er ikke sket så meget nyt i haven. Så i får bare lige et par billeder af de flotte lilla farver fra de smalbladet timianer.
 


Efter sommerferien forventer jeg at starte op på mit stenbedsprojekt på de to skråningerne. Så i slipper nok ikke for en lille sten fortælling eller to :-)

Nyd at det gode vejr er på vej.

mvh
Lars

1 kommentar:

  1. Hej Lars.
    Hold da op ... Hvis det der er dit første forsøg ud i stenhugning, må jeg sige at det er du sluppet rigtig godt fra :-)
    Glæder mig til at se mere.
    Nyd din dag.
    Kh Lone

    SvarSlet