tirsdag den 9. april 2013

skal - skal ikke?

Skal - skal ikke lave ny sten sætning? Det er et retorisk spørgsmål efter de sidste par dages arbejde. Nu er der ingen vej tilbage, med mindre jeg altså vælger at afskærme en stor del af haven. Søndag eftermiddag var jeg ude at flytte alle de krybende benved. Nogen vil måske indvende, at det var et ret kraftig snevejr i skanderborg på det tidspunkt. Men efter at have haft 14 drenge i alderen 6-7år til fødselsdag om formiddagen, trængte jeg til at brænde lidt energi af :-)

I går blev alle lavendeller flyttet. De kom til at så oppe oven over den nye stensætning jeg har lavet.

Efter lavendeller var flyttet gik jeg i krig med at pille den gamle stensætning ned. Det gik hurtigere end jeg havde regnet med. Da jeg var færdig konstaterede jeg så også, at nu var der sgu ikke rigtig nogen vej tilbage, det her projekt skal afsluttes.


 Jeg er efterhånden glad for at jeg har danmarks sejeste trillebøre:-)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar