torsdag den 4. april 2013

stensætning anno 2013 del 1

Halløj,

Hvis jeg anså manuel gravearbejde som en meditativ proces, så var jeg i så mental ligevægt, at selv Dalai Lama ville være misundelig. Først del af mit store stensætning-omlægnings-projekt er klaret (og mod alle forventninger, er jeg naturligvis temmelig tilfreds med arbejdets udførelse :-)

Bunden bliver først lavet senere i år, når jeg er færdig med nogen af de andre del projekter. Faktisk vil jeg bruge området til midlertidig opbevaring af en bunke krybende benved som også skal flyttes som en del ændringerne i haven. Der er lidt små detaljer som lige skal laves færdigt, men det bliver som alle sidste afpudsning af hele projektet.









Et før og efter billed


Næste step bliver at flytte på de omtalte benved, og så pille den gamle sten sætning ned og bygge en nye på den anden skråning i haven. Jeg er sikker på at der er rigelig aktivering i det her projekt endnu:-)

mvh
Lars

2 kommentarer:

  1. Det ser fint ud :-)
    Misunder dog ikke jobbet med at flytte jorden, der har da været til et par trillebør fulde.......
    Glæder mig til at følge proektet.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja der var til et par ture med trillebøren. Overevejede kort om jeg skulle få fat i motorbøre. Men da jeg først kom i gang gik det rimelig hurtigt.

      Slet