torsdag den 16. august 2012

regnvejr og rendesten

Halløj,

Fantastisk at der lige i dag kommer lidt regn. Så kan jeg nemlig ekstra meget nyde at jeg har fået smidt mine nye (som ikke længere er helt sprit nye :-) rendesten i indkørelsen.
Jeg snuppede dog den lette løsning, som ikke krævede omlægning af resten af indkørelsen:-)
Det giver en flot farvekontrast til den grå og mørkegrå beton, som er i resten af indkørelsen.



Den anden dag var jeg ude at hente granit blokke til en seriøs gang stenhugning. Håber at evnerne rækker lige så langt som ideerne :-)


mvh
Lars


2 kommentarer:

  1. Ej, hvor er det flot med rendestenen. Glæder mig til at se hvad du får ud af granitblokkene.

    Anne, Birkerød

    SvarSlet
  2. Det er lige sådan nogle granit blokke jeg er på udkig efter - hvor har du købt dem?

    SvarSlet