onsdag den 8. februar 2012

fra asfalt til grønt

Tja den gang i marts 2003, havde jeg ikke fantasi til, at det her halløj med anlæggelse af have m.v. nogensinde skulle fange min interesse. Men her knap 9år efter, må jeg erkende, at der er sket en lille forandring :-) I første omgang, vil jeg fortælle om de projekter og anlæg som allerede er lavet i  haven (den historiske have :-))) Så  følger de nye som kommer til. Det bliver en fortælling om mit forhold (besættelse vil nogen mene :-) til sten og stensætning, anlæggelse af teresser, formklip, plantekasser og sidst men ikke mindst beton støbning. Beton krukker, bordplader, højbede, skamler, bænke etc. en masse ting er støbt og afprøvet med beton de sidste par år. Håber at nogen vil finde inspiration, nogen bare tage en slapper fra arbejde (så laver man da noget fornuftigt) og hvis nogen mener de har fundet menningen med livet med denne blog, så fred være med det :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar