mandag den 12. marts 2012

Bænken

Og det er ikke filmen af samme navn jeg tænker på. Sidste år lavede jeg to nye bænke i beton. Så nu er det altid muligt at finde den rigtige placering hvis der skal spises is, drikkes kaffe, eller bare funderes over livet stor spørgsmål (hvad skal vi have at spise til aften:-)

Er lidt tilbage i stenalderen :-)

Beton bænk med små røde fisk og søstjerne (og et udsplattet bær af en art, sikkert nede fra den forbandede slåen busk)

Den "klassiske" beton bænk, kombination af beton ,marmor og træ

7 kommentarer:

  1. Wauuuw det ser godt ud ... især den første bænk.
    Kh Lone

    SvarSlet
  2. Hej Lone,
    Tak for det, er også selv ganske godt tilfreds.
    mvh
    Lars

    p.s. tak for linket til gazelle,har tjekket det ud:-)

    SvarSlet
  3. Hej. Jeg kan også kun sige wauuuuw..... Det er bare flotte ting du producerer. Du skriver et sted at der kommer mere om beton. Betyder det, at du vil beskrive hvordan du gør? Jeg tænker på et lille kursus i at støbe krukker ;-)
    Hilsen Lene.

    SvarSlet
    Svar
    1. HeJ Lene, Tak wauuw'et :-) der er kommet et nyt indlæg om betonstøbning

      Slet
  4. Den øverste bænk er virkelig flot. Sagde jeg lige det? jeg ved ellers ikke rigtig om jeg kan lide beton.... nå din bænk er altså stadig flot.
    Marianne.

    SvarSlet
    Svar
    1. He he, hvis jeg kan få "omvendt" en betonskeptikker,så er jeg da lidt stolt:-)

      Slet
  5. Hej lars
    Fine bænke!
    Har du først skåret/flækket/slebet granitstenene og så lagt dem ned i betonen til sidst?
    Man kan ikke se dem på kanten af betonpladen, så derfor tænker jeg de ikke stikker særlig dybt?
    Jeg er igang med at lave nogle bænke til offentligt brug, og har samlet en mængde sten jeg ville have støbt ned i.
    Du må meget gerne skrive til mig på camillanorgard@hotmail.com - hvis du altså er interesseret i at dele ud af din erfaring :)
    mvhilsen
    camilla

    SvarSlet